zondag 4 januari 2009

Goed voornemen

De afgelopen dagen heb ik veel familie gezien. Natuurlijk met de kerst en oud- en nieuw, maar ook op de dagen erna. Afgelopen vrijdag bijvoorbeeld ging ik met Bianca naar Bikram en Loos, vervolgens kwam Bart met Ruben op de Playstation spelen, Bianca kwam bijles geven aan Isabelle en José en Charlotte kwamen op de thee. Toen bedacht ik me weer wat ik ook dacht na het weekendje Engeland: met mijn familie is het altijd gezellig en bovendien kost het helemaal geen moeite om het gezellig te hebben. Daarom heb ik nu tóch nog een goed voornemen: meer tijd met familie (en vrienden !) doorbrengen, want daar word ik gelukkig van !

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Inderdaad Jeanette, en het mooie is, met familie kan je zijn zoals je bent, al loop je in je pyama of is je huis nog een puinhoop, je familie zit daar niet mee. Sterker nog dat eerste doet zelfs vertrouwd aan !

Trudi zei

Ja dat heb ik ook Jeanette, mijn fa,ilie gaat me eigenlijk nooit vervelen. En het mooiste is: al doet er iemand vervelend, rot of gek, ik maak me er maar heel even druk om en vindt ze toch altijd nog lief..