zondag 30 november 2008

Hoe was het in de UK ?

Eigenlijk wil ik helemaal niet dat mijn weblog een soort dagboek wordt. Ik hou niet zo van dagboeken, en meestal zijn ze saai om te lezen. Maar toch: vorige week een heel gezellig weekend gehad met al mijn zusjes bij Hélène, en daar mag wel een stukje over verschijnen. Maar dan niet in de traditionele vorm, dus hier wat steekwoorden, de rest kun je zelf verzinnen.

Vroeg opgestaan-slecht weer-metro-druk, spits !-trein-huis bekeken-lekker shoppen-lekker eten-bijtijds op-auto (links rijden !)-ferryboat-eiland Wight-Maureen-x-mas lunch-gezellig-luie avond op de bank-weinig geslapen-English breakfast-weer slecht weer-supermarkt-auto, trein, metro, bus,vliegtuig, auto-pff, thuis-koffer kwijt !

2 opmerkingen:

Trudi zei

Jeanette, ik krijg geen melding van je nieuwe columns! en ze zijn wél leuk. Nou ja, vaker 'even langskomen' dan maar...

Jeanette zei

Hé, dat is raar, ik heb er wel aan gesleuteld maar dat is dan toch nog niet goed gegaan. Even aan Dick vragen maar...