maandag 17 november 2008

Ik heb een blog !

Na het theezakjes vouwen, Reiki, Nordic Walken en andere flauwekul is het bloggen de laatste tijd heel populair. Aan al die eerder genoemde rages heb ik bewust niet meegedaan, waarom dan nu wel aan het bloggen ? Wie zit er eigenlijk te wachten op deze vorm van ijdeltuiterij en navelstaarderij ? Nou, ik denk eerlijk gezegd helemaal niemand.... Maar: ik vind het ontzettend leuk om af en toe ergens mijn gedachten over te laten gaan en soms eens te vertellen wat ik heb meegemaakt. Vandaar dus ! Ik vind het overigens erg leuk om reacties te krijgen, ook negatieve (als het niet anders kan !).

5 opmerkingen:

Trudi zei

Nou Jeanette, ik vind het érg leuk om te lezen hoor! Dus schrijf gerust, deze zus zal het in elk geval lezen één fan heb je...

Jeanette zei

Jippie ! Wel lastig trouwens dat je zelf een google password moet hebben om te reageren hè ?

havertje1 zei

Oh hemel, wat is dit nieuw voor mij. Heb nu ook een Google identiteit. Wist niet eens dat het bestond. Havertje1 heet ik (Karin).
Leuk idee, Jeanette. Goede titel ook: zomaar Jeanette. Ik zal je regelmatig bezoeken! X, Karin

havertje1 zei

N.B.: grijze bloesje blijft leuk (of is dit nu erg oppervlakkig?).

Jeanette zei

Ha,ha, Karin ! Hiervoor had je natuurlijk geen identiteit ! En wat dat bloesje betreft: dat is niet te oppervlakkig hoor, dat is wel zo'n beetje mijn niveau !